fredag 12. februar 2010

Min aller, aller første hjemmesydde bleie!


Denne bleien er sydd i PUL og fleece fra Lykkedragen, og med denne oppskriften:
http://www.thenappynetwork.org.nz/im...SMSideSnap.pdf
Jeg likte ikke at det er flappene foran som skal lukkes over de bak, og synes den ble hakket for smal på midten. Blir spennende å prøve D-I-Y-pakken til Muksut, og se hvor forskjellig det blir. Lurer på hvor mange forsøk det kommer til å ta før jeg blir helt fornøyd! Har laget en prikk lik med blå fugler på. Utålmodige jeg klippet ut to i samme slengen. Det skal jeg ikke gjøre neste gang, da vil jeg heller ha mulighet til å forbedre fra bleie til bleie!!

Inne på tettinntil Tøybleieforumet ligger det framgangsmåte med bilder- veldig fin å bruke!

2 kommentarer:

  1. Fine Jenny med hjemmesydd bleie, gleder meg til å bruke våre igjen*forbaska USA vaskemaskin*

    Maria

    SvarSlett
  2. Det skjønner jeg! Da har du vel fått sving på symaskinen og kommer hjem med kofferten full av bleiestoffer!!

    SvarSlett