fredag 12. februar 2010

Forhandlerliste

Skriv gjerne inn forhandlere/erfaringer i kommentarfeltet, så klipper jeg det inn her!

Disse har jeg handlet fra:
www.bleieboden.no
Leverer kjapt! Jeg har kjøpt bleier og fleecepapir her.

www.lykkedragen.no
Herfra har jeg kjøpt stoffer til å sy bleier av, og noen stoffer til å sy klær av. De leverer også kjapt. Nesten litt fortere enn jeg kan skjønne. Jeg bestilte den ene kvelden, og dagen etter dumpet det ned i postkassa mi. Det kan jo umulig stemme, så jeg må ha glemt en dag imellom. Lurer på hva jeg brukte den til!

www.cethodesigns.no
Selger Myllymuksut-stoffer, og har super service! Har også noen gjør-det-selv-lommebleiepakker fra Muksut inne, og jeg har hørt rykter om at det skal dumpe inn litt mer fra Myllymuksut der etterhvert. Jeg gleder meg!

www.ittibitti.com.au
Supre bleier i spreke farger! I dag fant jeg ut at portoen kostet like mye som bleia jeg kjøpte, men pyttsann. Jeg gleder meg til pakken kommer i posten allikevel. Forrige gang jeg bestilte (første gang), tok det et par uker før pakken kom. De selger velourkluter (Ultimate Cloth Wipes) som jeg synes jeg superherlige!

www.babykind.co.uk
Billig porto! 2-3 pund for en bleie eller to. Jeg har kjøpt litt forskjellig herfra, men husker ikke helt hva. Noe har jeg fått, og noe venter jeg på.

www.fuzzibunz.com
...hadde nettopp salg. Jeg betalte for en knapp uke siden, så det blir spennende å se når de dukker opp!

Limer inn flere linker etterhvert! Vet i alle fall at det er en del amerikanske nettsider jeg har lyst til å bestille stoff fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar