søndag 16. januar 2011

Endelig bittelitt shopping!


Det er ikke mye jeg får shoppet på bleiefrongen nå, på et eller annet tidspunkt har man liksom fått nok bleier, selv om man har lyst på flere. Men nå har jeg bestilt en ullbukse, og det hjelper i alle fall litt på shoppingkløen! En rosa Disana-ullbukse er på vei i posten :) Vi har en brun fra før, som jeg var veldig fornøyd med, helt til den ble med en del annet ulltøy inn i vaskemaskinen på et program den ikke tålte. Shit happens! Den er sydd i dobbel strikket ull, og sitter helt supert.

Ellers har vi mange bleier vi er superfornøyde med nå. Favorittene er nok Blueberry Bamboo, Itti Bitti d´lish SIO og Sustainablebabyish formsydde. Men det er mange andre gode bleier i hylla nå, og ikke så mange jeg har lyst til å bytte ut!

Gleder meg til post!

1 kommentar:

  1. hei...datt innom bloggen din og la meg til som følger! =) mykje inspirerande!! eg har bestilt stoff fra lykkedragen og har tenkt å prøve å sy ammeinnlegg!!:)

    SvarSlett